onsdag 19. januar 2011

Termin 1, hva gjorde vi?

Det jeg husker best fra termin 1, må ha vært arbeidet med "En vanlig dag på jobben" og foredragene om "ukens kurer". Under arbeidet med "En vanlig dag på jobben", lærte jeg mye om hvilke bilder som er bra og hvilke som er dårlig, jeg lærte hvordan jeg skal lagge en multimedia film, jeg lærte hvordan man skulle komponere bilder og få dem til å passe sammen og mye mer. Jeg ble svært overasket over alle de gode resultatene klassen klarte å presentere og hvilken arbeidsinnsats og fagkunnskap mange av oss hadde. Det jeg husker best fra "ukens kurer", må være elevenes måte å presentere både nye og ukjente fakta og gamle og kjente fakta. Jeg lærte ting som jeg ikke visste og fikk mer informasjon om ting jeg visste fra før. Jeg ser på første termin som en stor suksess og ser virkelig frem til neste termin.

1 kommentar:

  1. Interessant at "Ukens Kurer" har slått så godt an. Det skal jeg ta med meg videre. Nå blir det dagens bilde og dagens film framover. Men kanskje bør vi gå tilbake til "Ukens Kurer" igjen senere i terminen.

    SvarSlett